Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálat és információk
- Ügyfélszolgálat
- q14 napos elállás
- Rendelés törlése
- Rendelés módosítása
- Szállítás és átvételi mód
- Még nem kaptam meg a rendelésemet
- Hibás/Sérült termék
- iHiányzó dokumentum (Számla, garancia, használatí utasítás)
- Téves kézbesítés
- Termék garancia
Ügyfélszolgálat
Célunk, hogy minden vásárlónk elégedett legyen és maximális kiszolgálásban részesüljön. Reklamációdat, panaszodat prioritásként kezeljük.
Kérjük, amennyiben panaszt, reklamációt szeretnél bejelenteni, a gyors és hatékony ügyintézés érdekében, küldd el részünkre online.
A likewebshop.hu webshopunkban vásárolt bontatlan csomagolású és sértetlen termék vételárát a vásárlás napjától számított 14 napon belül, nyugta vagy számla bemutatása mellett, készpénzben visszaadjuk annak ellenére, hogy jogszabály erre Társaságunkat nem kötelezi. A fenti ajánlat nem terjed ki az egyedi igények szerint gyártott, méretre vágott vagy darabolt termékre.
Kérjük, oszd meg velünk pozitív tapasztalatod is, hiszen a pozitív visszajelzések éppúgy a fejlődésünket szolgálják, mint az építő jellegű kritikák.
E-mailed az alábbi címre várjuk: hello@likewebshop.hu
Reklamáció és panaszbejelentés
Kollégáink nyitvatartási időben, hétfőtől péntekig reggel 9 órától délután 16 óráig, fogadják hívását. Szombaton és vasárnap e-mailen érhető el ügyfélszolgálatunk.
Nyitvatartási időn kívül
várjuk e-mailjét!